Dag 1 - En lista med 15 "intressanta" saker om dig

1. Kan väl börja med något så enkelt som att jag är vänsterhänt - COOOOOOOOLT!
2. Vill nog aldrig gifta mig
3. Litar inte på många alls
4. Bär på många hemligheter
5. "God morgon, har du sovit gott?" kan ta sig hårt i röven innan jag fått i mig vatten på morgonen!
6. Drömmer om saker som nog ingen tror jag vill göra
7. Även fast jag inte äter bakverk särskilt ofta nu så är jag världens "bulloman"
8. Har 37 eller 38 spellistor på spotify
9. Behöver ett jobb nunununununu
10. Är sjukt konsertsugen. Vill bara stå och hoppa, sjunga, skrika - släppa all kontroll helt och hållet!
11. Älskar att planera saker samtidigt som jag älskar att vara spontan
12. Måste tjäna pengar när jag blir stooooooooor eftersom jag nästan bara vill ha dyra saker
13. Tror på änglar
14. Tycker att ordet "dejt" är irriterande
15. Ungefär 20 dagar kvar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0