HUMANOID CITY TOUR

...skulle jag försöka se på idag. Hur gick det? Sådär. Klarar helt enkelt inte av att kolla hela konserten jag såg med underbara TH - älskar dem alldeles för mycket nu. Låter ju helt sjukt och det kan ju bero på att jag är ganska sjuk också men det är så det ligger till. Innan jag stängde av så lyssnade jag på Shadow, en av de bästa låtarna i hela världen bara för den är så sjukt djup och sann. Stod som ett mongo framför TVn och sjöng med i låten. Tårar rann hela tiden, det gick inte att stoppa.

Ibland funderar jag på om någon liten jävel förstår hur jag känner för dem. Jag tror inte det finns någon, eftersom jag knappt själv förstår hur mycket de betyder... Varför skriver jag det här nu då? För att det här är en värdelös blogg där jag skriver vad jag känner för kanske, vet inte.

Nu ska jag ladda över Tokio Hotel best of plattorna till min Ipod, lägga mig i sängen och bara lyssna och njuta. Kärlek kan stavas på olika sätt men ett av dem som stämmer bäst in i mitt liv just nu är TOKIO HOTEL

tjejer/bögar/transor/mesar/emon/misslyckade/geeks/kill bill and the rest of the fucking band too, etc etc. jag tänker älska dem oavsätt vad folk hittar på för namn!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0