X-MAS

Så var det jul. Det är ganska lagom sjukt att 99% av Sveriges befolkning stressar som galningar för en jävla dag. Personligen så har min jul blivit ganska raserad och jag är egentligen inte speciellt taggad. Hoppas dock att dagen blir bra i alla fall. Tacos är den perfekta julmaten när man nu MÅSTE äta. Jag hatar att bli tvingad till saker. Bland det värsta jag vet. Samma sak gäller människor som tror att man är helt blåst och ska dumförklara en fast man fattade första gången *nämner inga namn*


Efter att ha stått och slagit in paket i sisådär 7½ timma utan en enda paus är jag nu ganska trött och stel. Så förlåt, men jag tänker sova nu.




Justeeeeeee min farmor mår bra!!


osammanhängandetext.com och OVER&OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0