You want to fix me, Push me, Into your fantasy, You try to give me, Sell me, A new personality You try to lift me, I don't get better, What's making you happy, Is making me sadder

Nördar mig med TH i lurarna och irriterar mig på den nya spotifyreklamen från flirtlicens.nu!



Dagen har bestått av plastpåseåkning, fika, last man standing, bring it on, mat, musik, holiday in the sun, sex and the city och jaquline. Är astrött och halvsjuk men orkar inte gå upp för trappan för att gå och lägga mig så sitter nog här en stund till.


eftersom jag inte vet vad jag ska skriva så gör jag upp ett schema för veckan för min egna skull så jag vet vad jag ska/behöver göra...

v.50
måndag - historia inlämning, träffa fin-Elin (?)
tisdag - matte, träna (?)
onsdag - geografi inlämning
torsdag - svenska inlämning, fika med H & några fler (?)
fredag - JULLOV!, x(?)
lördag - x(?)
söndag - PUB-huset



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0