1000 gånger starkare

Gick på bio med Lovisa och Elin idag. Filmen hette som rubriken på det här inlägget och den var enligt oss jättebra för att vara en svensk film! Visst var den lite överdriven men jag kände igen mig väldigt mycket! Ville hoppa in i filmen och skrika, haha!


Sitter med Linkin Park i lurarna och funderar på vilket tåg jag ska ta imorgon. Ska till min fina mormor och min fina morfar! Vet inte vad vi ska göra men det gör inte så mycket. Det är skönt att bara slappa med dem också ;)




världens finaste bild (inte!) från skolavslutningen 2007! tror det är Elins bild men är inte säker (?) Det är i alla fall vi som är så otroligt snygga på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0