Kom igen nu killar!

Ikväll är dagen då EMA är i Madrid. Rykten går om mina finingar (tokio hotel) kommer vara på plats men vi får se. Röda mattan börjar 20.00 och galan 21.00 - jag ska sitta bänkad!

Tokio Hotel är nominerad i Best Worldstage Performance och jag har röstat så mycket att jag inte fick rösta mer så jag hoppas verkligen att de vinner. Det skulle sätta människor på plats - än en gång!


ni ser väl hur glada de blev för ett par år sedan ;) billie <33333




hoppas såklart på att LADY GAGA ska vinna i de kategorier hon är nominerad i dvs best female, best song, best pop & best video! Hon är ju nominerad i best live act också med bl.a. Linkin Park så det spelar ingen roll vem som vinner av dem två eftersom jag älskar båda. I best rock hejar jag endast på Linkin Park!



CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0