Winter Song

Sov 12 timmar i natt - skönt! Jag behöver en löparrunda men springa när det snöar är inte min grej så jag har istället ett roligt liv och ligger i sängen och pluggar istället med musik i öronen. Kom ihåg att det är lördag -.-

kommande vecka:
resolution, inlämning samhällskunskapen
yoggi yalla, redovisning geografi
födjupning om socker, inlämning geografi
essä, inlämning svenska
matte, läxa

v.48:
matte, prov
renässansen, redovisning engelska
FN-rollspel, samhällskunskap


Hur ska jag hinna träna de kommande veckorna? Antar att det bara är att bita ihop om jag vill nå mina drömmar. Återkommer när jag känner mig mindre stressad. Vill inte vakna av att inte kunna andas förmodligen pga stress igen...


ÄLSKA LÅTEN♥



Back to work,

Kommentarer
Postat av: Amanda Holmqvist

Skolan är hemsk...

2010-11-21 @ 13:25:49
URL: http://www.Amandas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0