I told you to be patient I told you to be fine I told you to be balanced I told you to be kind



God Natt! Funderar på varför jag aldrig lyssnat på Bon Iver förut... Så vackra texter och så har han en underbar röst. Han är lite av ett geni!
Och imorse trodde jag att jag skulle plugga inför svenska provet på fredag men där hade jag fel. Bestämde mig ganska snabbt när jag kom innanför dörren efter skolan att skjuta på pluggandet till imorgon!

Förväntar mig träningsvärk imorn morgon när jag vaknar och på tal om att vakna... Jag måste gå och lägga mig. Nu? Ja varför inte? Håller ju endå på att somna här men innan ni går och lägger er: Lyssna på låtarna nedanför!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0